وقت تنگ است, نیرنگ کودتاچیان را به خودشان برگردانیم

هم وطنان عزیز، حال که کوتاچیان در آستانه ی 22 بهمن با ترور یک استاد سبز سعی بر زهرچشم گرفتن از جنبش سبز دارند بیایید تا خدعه و نیرنگ آنها را به خودشان برگردانده و این لحظه ی سرنوشت ساز و حساس تاریخی را دریابیم.

فرصت بسیار اندک است، دانشجویان و دانشگاهیان باید اعتصابات و تجمعات دانشجویی را در محکوم کردن ترور این استاد سبز برگزار کند. دقت کنید که نیازی به شعارهای پراکنده نیست و میتوان تجمعات آرام و با حاشیه امنیت بالا را با تمرکز روی محکوم کردن ترور یک استاد دانشگاه برپا کرد. چون کودتاچیان درحال استفاده ی تبلیغاتی ازین  حادثه و مانور دادن روی اکاذیبی چون ترور دانشمند هسته ای و عوام فریبی هستند، باید سریعا با به دست گرفتن میدان ورق را به نفع خود برگردانده و راه را برای ادامه و تکرار همچین حوادث تلخی ببندیم.

دانشجویان و دانشگاهیان در صف اول و به خونخواهی از یک دانشگاهی، و مردم نیز در حمایت از دانشجویان  باید فورا برای سبز کردن مراسم دکتر علی محمدی برنمه ریزی کنند. مخصوصا باید بیش از پیش هوشیار بوده و با زیرکی روی یک حرکت و برنامه ی سنجیده و رندانه برای محکوم کردن این ترور، به توافق برسیم.

من برای آغاز،  تجمات دانشجویی در دانشگاه تهران و دانشگاههای سراسر کشور را مناسب میدانم. دوباره تاکید میکنم بهتر است تجمعات فقط به موضوع همین ترور بپردازند و در چهارچوب اعتراض و محکوم کردن ترور یک دانشگاهی صف آرایی کنند تا بهانه ای برای سرکوب بیشتر دست کودتاچیان نداده باشیم و وارد بازی کثیفشان نشویم.

11 پاسخ to “وقت تنگ است, نیرنگ کودتاچیان را به خودشان برگردانیم”

  1. ناشناس Says:

    من با شما صد در صد هم نظر هستم.
    اسفندیار

  2. Babak Says:

    شما در اشتباه هستید . من تاریخ ایران را خوانده ام . بزگترین دشمن ما ایرانی ها عرب بود که به نام اسلام به مملکت ما یورش برد و مال و جان و ناموس ما را به حراج زد. خاتمی ایرانی نیست. خاتمی منافع خود و گروهی خود را میخواهد . اگر احمدی نژاد را با خاتمی مقایسه کنید احمدی نژاد صد برابر از خاتمی با شرفتر است . همین چند روز پیش به بینید چی گفت. اگر خاتمی رئیس جمهور نشده بود مملکت ما تا حالا آزاد شده بود. اسم مهم است . سروش ایرانی نیست . کسی که اسلامی است ایرانی نیست. اسلامی بودن یعنی دشمن ایرانی بودن. ما و شما باید حواسمان جمع باشد . اینقدر خوشبین به کثافتها مباشید. من حاضرم تا آخر عمرم دربدری و زندان را تحمل کنم تا مردم ما آزاد شود ولی کاملآ مطمئن هستم که آخوند خاتمی یک خائن و دشمن درجه یک مردم است. یادت باشد وقتی خر مراد سوار شد دیگر کار پیاده کردنش به این آسانی نیست. خمینی جلو چشم ما هست. عبرت بگیریم. ما مردم ایران یک دشمن و فقط یک دشمن داریم و آن اسلام ناب محمدی است و دشمن دوم اسلام است و دشمن سوم اسلام است و …. و دشمن هزارم هم اسلام است. بهتر است دشمن را بشناسید.زنده یاد ایران نابود باد استبداد . نابود باد دشمن شماره یک مردم ایران ( اسلام) تاریخ را بخوانید حرفها مرا متوجه خواهید شد.

    • س. ن. آ (علي) Says:

      آيا ميليون ها انساني كه در اردوگاه كار اجباري سيبري كشته شدند يا از مرگ بد تر را تجربه كردند قرباني اين دشمن اول و دوم و سوم ما ايراني ها بودند؟

      آيا صد ها جوان چيني كه در ميدان تيان آن من كشته شدند و هزاران مسلمان ايقور آن كشور كه به خاك و خون كشيده شدند به همين علت بود؟

      آيا ده ها هزار عراقي و افغان قرباني حماقت جرج بوش و ميليون ها شيعهء قرباني صدام رنج هايشان را بايد به پاي اسلام گذارد؟

      چرا بعضي ها فكر مي كنند به همين سادگي مي شود از آب گل آلود ماهي گرفت؟

      من هن يكي از طرفداران پر و پا قرص نهضت سبزمان هستم اما معتقدم نتدروي امثال شما به اندازهء رهبري خ. ر. باي ما و ملتمان خطر و ضرر دارد.

      به قول استاد شجريان: بس كنيد!

  3. Babak Says:

    کاری که آخوند ها در عراق میکردند در ایران شروع کردند . بمب کنترل از راه دور . همان بمبی که پسر رضا فاضلی را کشتند. کسانی که در این رژیم کار میکنند ایرانی نیستند مخصوصآ سران رژیم .

  4. nima Says:

    salam,
    lotfan be havadaran e jonbesh e sabz begid (Makhsusan tuie site balatarin elam konid) baraye rahpeimaei 22 bahman har nafar ye shakheh gol ham ba khodesh biare va be niruhaye nezami bedan, ba ein kar una tuie tardid vase barkhord kardan ya mardomi shodan mimunan, kheily tuie ravand e jonbesh tasir dare.

    be omid e movafaghiate shoma
    khoda be hamrahetun

  5. المیرا Says:

    مردم از خنده چه مضخرفاتی نوشتی بخدا :دی

    • مرگ بر خامنه‌ ای Says:

      تو اول سواد یاد بگیر که مزخرف رو مضخرف ننویسی تا اسباب خنده ی ما شی، اون وقت بعدش از خنده بمیر

  6. fereshteh11 Says:

    خوب اومدي اينو

    يه سوال داشتم چند روز كه وبلاگم اپ نميكنم
    راستش ترس وردم داشته به نظر شما امكان رديابي در وردپرس هست ؟

    چون به اندازه كافي مشكل دارم نميخام الكي گرفتار بشم ؟

    • یک وردپرسی Says:

      دوست عزیزم امکان ردیابی وردپرس بسیار ضعیف و غیر محتمله. چرا؟ چون یک سرویس خارجیه که نمیاد آی پی کاربرانشو در اختیار ج.ا بذاره مثلا. اما اینجا یه سری نکاتی رو خوبه که شما رعایت کنید برای اینکه خیالتون صدردرصد راحت شه. اول اینکه با اسم و آدرس وبلاگتون برای وبلاگهای مشکوک کامنت نگذراید. مثلا الان صاحب این وبلاگ میتونه آی پی شمارو ببینه. کلا توصیم اینه که موقع کامنت گذاشتن معرفی نکنید که خودتون نویسنده ی کدوم وبلاگ هستید. دیگه اینکه اگه خیلی وسواس دارید میتونید موقعی که وارد سیستم مدیریت وردپرس میشید از فیلترشکنهایی که آی پی تونو تغییر میدند استفاده کنید. نهایتا اینکه این کارها برای یک صدم درصد مشکلیه که ممکنه براتون پیش یاد خدایی نکرده, وگرنه که با همون انتخاب سرویسی مثل وردپرس امنیتتون با تقریب خوبی تامین شده. که اگه اینطور نبود اینهمه وبلاگ فعالین سیاسی روزانه از داخل کشور آپدیت نمیشد

  7. عليرضا Says:

    س.ن.ا(علي) عزيز
    اوني كه ميگه بس كنيد استاد شجريان نيست. حسن شرقيه.

  8. parpar Says:

    faghat bedonid ke ein mosahebeha natijeye 7 mah moghavemate jonbeshe sabze. fahmidan ke ma dast bardar nistim mikhan ba chand ta mosahbe saro tah ghaziaro ham biarnad va albate ba ghorbani kardan chand nafar mesel Mortazavi. ama ein yek piroozi baraye jonbeshe sabz bood. dar zemn mikhand ke mogheyate khamneh eiro dobareh tasbit konand. vali be moghash az share ein efriteye khoon khar rahat mishim.

بیان دیدگاه